با 70 معیار فعالیت‎های نوروزی هلال‌احمر ارزیابی می‌شود
نوشته شده توسط : احسانی
دبیر ارزیابی هلال‌احمر خراسان‌رضوی:
با 70 معیار فعالیت‎های نوروزی هلال‌احمر ارزیابی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ارزیابی طرح نوروز 91 هلال احمر خراسان رضوی گفت: فعالیت‎های نوروزی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی با 70 معیار مورد ارزیابی قرار می‎گیرد.

خبرگزاری فارس: با 70 معیار فعالیت‎های نوروزی هلال‌احمر ارزیابی می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، محسن نجات اظهار داشت: تا کنون سه مرحله بازدید و ارزیابی از پایگاه‎های امداد و نجات و جوانان این جمعیت در جاده‎های استان انجام شده و علاوه بر ارزیابان، مدیران و معاونان بخش‎های مختلف این جمعیت با امدادگران و تلاشگران هلال احمر در ایستگاه‎های نوروزی دیدار کرده‎اند.

دبیر ارزیابی طرح نوروز 91 هلال احمر خراسان رضوی گفت: نخستین مرحله ارزیابی فعالیت‎ها 29 اسفند ماه توسط نیروهای مجرب و متخصص معاونت‎های امداد و جوانان هلال احمر انجام شد و ارزیابان از پایگاه‎ها و نحوه خدمات‌رسانی به مسافران سرکشی کردند.

وی ادامه داد: در دومین مرحله نیز در روز دوم فروردین ماه جاری این ارزیابی تخصصی برای سنجش سطح آمادگی و ارائه خدمات صورت گرفت.

 دبیر ارزیابی طرح نوروز 91 هلال احمر خراسان رضوی گفت: سومین مرحله ارزیابی‎ها شامل دیدار مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر

خراسان‌رضوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت استان و معاونان این جمعیت با امدادگران بود که مسئولان با حضور در ایستگاه‎ها ضمن خدا قوت و تبریک سال نو به سنجش نقاط قوت، ضعف و کاستی‎ها پرداختند.

وی همچنین از حضور محمد رضا ایلدرآبادی مشاور و رئیس حوزه مشاوران جوان جمعیت هلال احمر کشور در ایستگاه‎های نوروزی این استان خبر داد و اظهار داشت: رئیس حوزه مشاوران جوان هلال‌احمر در سه روز از تعدادی از پایگاه‎های نوروزی این جمعیت در مشهد و راه‎های خراسان رضوی بازدید کرد.

وی، حضور کافی تعداد نجات‌گران در ایستگاه‎ها، استقرار خودروی آمبولانس، کامل بودن ست نجات هیدرولیک و پنوماتیک، سیستم‎های ارتباطات رادیویی و سطح مهارتی و توانمندی نیروی انسانی را به عنوان مهمترین موارد در ارزیابی ایستگاه‎های عملیات دانست.





:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: